Despois da desafortunada campaña de tráfico en Pamplona, atopamos dúas campañas publicitarias de grandes empresas comerciais que sitúan de novo ó lobo no punto de mira.
Vodka Eristoff realizou un vídeo publicitario cuns lobos, domesticados e empregados tamén para películas e reportaxes, que corrían por unha autoestrada para atacar a un policía. Presentar a unha especie protexida que sofre unha intensa persecución, coma o lobo feroz atacando ó home, amosa que todo vale para vender os seus produtos. Unha das consecuencias desta campaña, é que un extracto foi difundido en medios de comunicación en todo o mundo como se se tratase dun ataque real de lobos salvaxes a un policía. Non se pode tolerar que un medio de comunicación convirta un anuncio dunha marca comercial nun suceso "real" e sensacionalista, simplemente para gañar audiencia, amosando unha falla de respecto pola nosa fauna, e especialmente polo lobo.
Vídeo completo de Vodka Eristoff onde se pode comprobar que se trata dunha campaña publicitaria.
http://www.youtube.com/watch?v=6AT89TDVpPU&feature=player_embedded
Red Bull sorpréndenos cunha campaña publicitaria de radio e televisión, cunha versión do conto de carapuchiña vermella que converte de novo ó lobo no malo do conto, e na que pretenden que sexa divertido que carapuchiña e a avoa, que ten a súa habitación convertida no cuarto dos horrores, se preparen para ir cazar lobos.
Vídeo de Red Bull
http://www.youtube.com/watch?v=F1fmbg-oFrU
Se queres expresar a túa opinión e reivindicar o respecto pola nosa fauna, podes enviar un correo a:
Vodka Eristoff España
contacta@eristoff.es
Red Bull España
info@es.redbull.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario